Afspraak maken / wijzigen

Hoe kan ik een afspraak maken?

In overleg met de huisarts of doktersassistent kun je een afspraak maken bij de praktijk. We vinden het belangrijk dat je de zorg krijgt die je nodig hebt en die bij je past. Daarom begint elke zorgvraag in de Gezond.nl app, behalve in geval van spoed.

Onze openingstijden zijn als volgt:

Online zorg (chatten en videobellen)
Ma – Vrij 08.00 tot 21.00 uur
Za – Zo 09.00 tot 12.00 uur 

Zorg op de huisartsenpraktijk:
Ma – Vrij 08.00 tot 17.00 uur  

Hoe kan ik een afspraak maken voor mijn kind(eren)?

Je kunt ook een afspraak maken voor je kind. Heeft je kind een eigen DigiD, dan kun je via de Gezond.nl app een afspraak maken. Heeft je kind nog geen eigen DigiD? Chat dan met ons via de Gezond.nl app.

Hoe maak ik een afspraak voor chronische en psychologische zorg?

Voor chronische zorg kan je terecht bij de praktijkondersteuner somatiek (POH-S). Voor psychologische zorg kan je een afspraak maken bij de praktijkondersteuner geestelijke gezondheidszorg (POH-GGZ). Je kan via de chat in de Gezond.nl app een afspraak maken.

Hoe kan ik een afspraak wijzigen / annuleren?

Het is mogelijk om via de chat in de Gezond.nl app je afspraak te annuleren. Er wordt dan gevraagd of je de afspraak eventueel wil verzetten. Je kunt tot 24 uur voor je afspraak deze kosteloos aanpassen. Een andere patiënt kan dan gebruikmaken van deze afspraak.

Het lukt mij niet om een afspraak te wijzigen / annuleren

Het is mogelijk om je afspraak te wijzigen/annuleren tot 24 uur voor je afspraak. Chat met een van onze zorgverleners via de Gezond.nl app